قلمــ ِ شیدا

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

مربـّـیـــــ

آژانس شیشه ای ... ، بسی خوشمان می آید ،


 از مـَـعدومـ  آهنگ هایی ست که صد بار هم شـُـنود شود ملال آور نیست ؛ سـوای آن ، با هر موضوع درون و برون لپ تاپی ، همخوانی و همپوشانی داره ، از واکاوی سایتهای خبری گرفته تا خواندن مقاله های به ظاهر علمی و کارهای متفرقه ...



پ.ن: خسته ام مربی؛ هیجان خون مان رو به زوال است ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۳۰
سید حسین

مدادها (۹)

از خستگی زیاد، بارها تصور کردم که دیگر به انتهای خط رسیده ام!
اما بعد دیدم که تصورم سراب بود...

و این نیز بگذرد... :)
شما که الان  باید طبق پست قبلیتون در اوج هیجان باشید
پاسخ:
خوش اومدین
سلام سید بالاخره پیدات کردم
پاسخ:
خوش اومدی
سلام

خوبه شما وبلاگتونو تعطیل نکردید
پاسخ:
موفق باشین
چقدرمن با این فیلم خاطره دارم
چقدر من با این فیلم تو همین دنیای مجازی خاطره دارم
چقدر من با موسیقی این فیلم تو دنیای مجازی گریه کردم
چقدر
.
.

هعی  :(
مربی هم مربی های قدیم :(
پاسخ:
موفق باشین
سلام
اکثر اهنگ های البوم آژانس شیشه ای قشنگن و ...
آخرین بار با اقای پدر دیدمش فیلم رو ... نمیدونم یادم نمیاد کجای فیلم بود ولی مثکه نقطه ضعف بابام بود ... زد زیر گریه :| ماهم کلهم اجمعین منتظر یه استارت هستیم و اینکه همکاری کردیم بابارو :| با این تفاوت که بابام بلند بلند و ما اروم چون غرورمون اجازه نمیداد بفهمه داریم گریه میکنم

خوبه دیگه حضار اشکاشونو پاک کنن کافیه :دی
موفق باشین
پاسخ:
سلامت باشین
ولی من هیچ وقت این فیلم با دقت نگاه نکردم
نمی دونم چرا :؟
پاسخ:
یحتمل کم سعادتی از جانب فیلم بوده ، باشد که توفیق پیدا کنند و سلب توفیق شون رفع شه ... :دی
احساس میکنم اون خط اخر نظرم کژتابی داره
کاش نمینوشتم
منظورم به شخص خاصی نبود:(
پاسخ:
نمیدونم ، من که همچین برداشتی نکردم
ان شاءالله  نگفتید سید :دی

پاسخ:
بعله بعله ، انشاءالله :دی

صَمت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی