قلمــ ِ شیدا

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

میدل آف دِ سان ...

بـ خاطر دارم در دوران راهنمایی اتفاق نادری برای من و یکی از دوستان افتاد ، اتفاق ش بماند که چه بود ، ولی جالبی ش آن بود که جمع کثیری از بزرگترهایمان به اشتباه دوست داشتند همان اتفاق برایشان بیفتد ، ولی همیشه همین گونه است ، اتفاق های خاص برای آدمهای خاصی می افتد که هیچ وقت نمیخواهندشان! ، و الان که بر فرض به اشتباه بخواهیم دیگر آن اتفاق نمی افتد ... به عبارت دوستان آشیخ مان ، همان این دنیا محل آزمایش است مثلا ...


خب ؛ و اما بعد ... نمیدانم من این گونه هستم یا هر دانشجویی اینگونه است یا هر آدمیـ که یک بار به مـِحنت بیفتد و اِمتـَـحـَـنـَـ شود این گونه ، که آخرین امتحان دوران تحصیلش(ترم ش) سخت ترین امتحان ش میشود ... نه حس خواندن ی برایمان مانده است ، نه حس نخواندن حتی!

 و جالب تر آنکه همیشه از دیرباز با فرا رسیدن ایام امتحانات، آن حس آدمــِــ فرهنگی بودنمان گــُل میکرد و عاشق خواندن کتابهای غیر درسی و برنامه های فرهنگی می شدیم! 

ریشه آن هم بر میگردد به دهه شصتی بودن و فوتبالهای محلاتی که دقیقاً در اوج امتحانات همیشه پایه هایمان در کوچه پلاس! و آماده برای هر گونه فعالیت بزمی و رزمی بودن و  با آمدن تابستان و اتمام امتحانات گویی کأن لم یکن شیئ مذکورا میشد و یابو پر نمیزد در همان میلان! ، 



پ.ن1: شاهان کم التفات به حال گدا کنند ؛ ما شاهمان ولی مدل ش فرق میکند ...


پ.ن2: فرا رسیدن ماه ربیع الاول، ماه ازدواج  خیلی ها، مبارک ، ما که بخیل نیستیم :دی


پ.ن3: ز خر خوانان عالم هر که را دیدم غمیـــ دارد ، دلا خو کن به مشروطی که آن هم عالمی دارد #الکی


پ.ن4: تقریبا ذکری از عنوان موضوع نشد که بشه ، انشالله دفعه بعد :دی



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۳
سید حسین

مدادها (۶)

قبول نیست من اومدم اینجا این نبود :|||||
1- اون تیترتون یعنی چی ؟!
2- یادم نمیاد تو کل تحصیلم به طور مستمر بیش از یک ساعت درس خونده باشم :D
3- کی قراره عروس بشه ؟! یا داماد؟!! مشهدین؟  جواب سریع و شفاف لدفن
پاسخ:
من گفتم؟:مرموز ؛ خبر ندارم ، خبریه؟ نه جدن؟ اگه هست که به منم بگین :دی ؛ من فقط تبریک گفتم همین
خوشت میاد ملتُ کنجکاو کنی :دی

آخر و اول فرقی نداره . ما نسبت به همه امتحانا همچی حسی داریم:دی

باز دوباره ربطی به ایان امتحانات نداره . ما دهه هفتادیا کلا درس رو آدم حساب نمی کنیم :دی (شوخی کردم ، جواب نده:دی)

برشما هم مبارک

پاسخ:
ممنون
۲۴ دی ۹۱ ، ۰۰:۴۴ مدادتراش
سلام سید

پاراگراف سوم یه وعضی اصن! :D
- نشد سکوت پیشه خود کنیم در این باب! -
دانشجو ینی همین، درس خوندن مال از ما بهترونه

من حدس میزنم رئیس مون داره داماد میشه ، مبارکشون باشه
البته خود ایشون هم از گزینه های با لفعل هستند :دی
مبارک باشه ، انشالله بسلامتی
پاسخ:
مبارک باشه ، انشالله بسلامتی ؛
اینی که گفتین :
با فرا رسیدن ایام امتحانات ، عاشق خواندن کتابهای غیر درسی و برنامه های فرهنگی می شدیم!

برای من همیشه اتفاق افتاده...

وقت امتحانات بیاد کتاب هایی میفتادم که هنوز نخونده بودم و علاقه ای بسیار زیاد برای خوندن شون پیدا میشه و اگر جلوی خودمو نمی گرفتم، اصلا وقتی برای خوندن درس خودت نمی موند، :دی
گفتم یه خبری هست !!

ادرس و تاریخ رو دربیارید به منم بگید
یه حمله بکنیم مشهد
پاسخ:
نه مثکه واقعن خبری هست ، حالا آدرس و تاریخ کدوم مضمونی رو واس بیابیم:دی

صَمت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی