قلمــ ِ شیدا

چهارشنبه, ۶ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

زائر حقوقی

قتل الله مَن قتلک بالأیدی و الألسن


در زیارت سرورمان اینگونه آمده است که زخم زبان و البته قتلِ زبان ، از دیر باز مورد استفاده قرار می گرفته است و البته هنوز هم مورد استعمال عده ای کثیر میباشد.



و اما بعد ...

دو تن از رفیقان مان به زیارت ارباب مشرف شدند ، آن هم پیاده ، آن هم اربعین ، آن هم به صورت کاملا یهویی؛ آن هم بصورت کاملا تک خوری :دی

حقیقتا باید دعوت ت کنند ، هر چند که به ظاهر با درسمان تلاقی داشت ، لیک ، تا نباشی محرم ش ، راهی نباشد  سوی یار ...



زین حال دلمان به مستحبی خوش است که جواب ش واجب است 

السلام علیک یا ابا عبد الله 


خدای حفظ شان کند و بـ سلامت داردشان ، 


ای صبا نکهتی از کوی فلانی به من آر  ؛      زار و بیمار غم م ، راحت جانیــ  به من آر


قلب بی حاصل ما را بزن اکسیر مراد    ؛      یعنی از خاک در #دوست نشانی به من آر 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۰۶
سید حسین

مدادها (۶)

زخم زبان رو ادم بخواد فراموششم کنه .. جایی که از خودش میذاره رو نمیتونه کاری کنه ...

انشالله به سلامت برن و برگردن و روزی ِشما ...

در غریبی و فراق و غم دل پیر شدم ،
ساغر می ز کف تازه جوانی به من آر
سید عکست !!! 3> :) :D
پاسخ:
:) :D
دورم به صورت از درِ دولت سرای تو

لیکن

به جان و دل ز مقیمان حضرتم ..
.
.
حقیقا همین است که هر چند که به ظاهر با درسمان تلاقی داشت ، لیک ، تا نباشی محرم ش ، راهی نباشد  سوی یار ...
پاسخ:
...
انشالله زیارت امام  در روز اربعین در همین سالها در کنار امام زمان نصیب همه بشه
موفق باشید
پاسخ:
سلامت باشین
سلام

دو نفر از دوستان من نیز هم ...
البته سواره و نه به طور یهویی !
زیارتشون قبول ..ما که بخیل نیستیم :دی
فقط چشم ب راهیم...
پاسخ:
انشالله قسمت بشه


http://boghzhayekal.blogfa.com/
.
خواندنی ست .. !
پاسخ:
تشکر

صَمت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی